Håndtering af dine varer

LEVERINGSBETINGELSER

 

SwanfieldLiving ApS vill sende en ordre direkte til den leveringsadresse der er specificeret af køberen, om det er en privat eller erhvervsadresse. 

Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, der skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Køber vil modtage en e-mail om besked herom

En ordre vil blive sendt i løbet af 2-3 arbejdsdage. SwanfieldLiving ApS kan ikke garantere lokale leveringsforhold. 

 

Beløbet vil ikke blive trukket før ordren er afhentet fra lageret. Er produktet udsolgt eller på nogen måde forsinket vil køber modtage besked herom. 

Alle leveringsomkostninger vil fremstår på ordren og betales af køber. Er der tale om toldafgifter skal disse også betales af køber. 

Levering udenfor EU betyder som regel ekstra toldafgifter, moms eller andre skatte grundet import af produkter i det pågældende land. 

 

Køber er ansvarlig for alle udgifter der må opstå og for a sikre sig at de bestilte produkter er lovlige at importere ift. de gældende indenrigslove i det land produktet er fra. 


Levering håndteres af PostNord.

 

Kontakt: + 45 70 70 70 30     |     www.postnord.com

Større pakker i Danmark leverres via De Danske Fragtmænd.

Kontakt: +45 72 52 72 82    |    www.fragt.dk


Såfremt du ikke er hjemme på adressen på leveringsdagen, kan pakken hentes på det nærmeste posthus næste dag.

Du vil modtage en SMS og en mail så snart pakken er sendt fra vores centrallager. Heri står det tracking nr. som du skal bruge hvis du vil søge efter pakken.

Som køber har du ret til at fortryde dit køb hvis levering er forsinket i forhold til indgået aftale. 

Venligst se forhold under HANDELSBETINGELSER.


background image