Læs dette før du handler

BETALING

SwanfieldLiving ApS accepterer betaling via: Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Beløbet vil ikke blive trukket før ordren er sendt afhentet.

http://shop12064.hstatic.dk/upload_dir/shop/49_logoer_alle.jpg

Alle beløb er vist i danske kroner DKK og inkluderer moms.

 

SwanfieldLiving ApS bruger en godkendt betalingsserver som krypterer al din kreditkort information med en SSL (Secure Socket Layer) protokol. Dette gør din information ulæselig.

 

LEVERING

Læs venligst betingelser under punktet ‘LEVERING’ i den venstre sidemenu.

 

GARANTI

SwanfieldLiving ApS tilbyder en 2-års garanti i overensstemmelse med Den Danske Købelov. Garantien dækker fejl i materiale eller/og produktion. 

Garantien dækker ikke fejl eller skader vedrørende forkert håndtering af produktet/servicen.

SwanfieldLiving ApS vil dække omkostninger ved retur indenfor rimelighedens grænser.

 

I forhold til en retur eller klage, venligst indsend en ansøging til:

support@swanfieldliving.dk

Herefter vil du modtage en retur-kvittering med adresse til:

SwanfieldLiving ApS
Fredensborg Kongevej 42
DK-2980 Kokkedal

 

Bemærk venligst at pakker sendt pr. efterkrav ikke vil blive modtaget. 

 

REFUSION

Hvis en refusion er blevet accepteret skal du sende din bankinformation til: anja@swanfieldliving.dk så SwanfieldLiving ApS kan refundere dig.

 

FORTRYDELSESRET

En kunde kan returnere et køb fra SwanfieldLiving webshoppen indenfor 14 dage fra selve modtagelsen. Når SwanfieldLiving ApS har modtaget og godkendt en retur vil vi refundere købsprisen til din konto, dette inkluderer fragtomkostninger. Bemærk venligst at kundens refunderingsomkostninger ikke vil blive refunderet.

 

Enhver annullering skal sendes til: Anja Laursen på anja@swanfieldLiving.dk

Når du returnerer en vare i forbindelse med en reklamation bedes du være så detaljeret som muligt i forhold til hvad problemet er og hvorfor du gerne vil bruge din ret til at returnere en ordre. Det kan gøre sagsbehandlingen lettere. 

 

Varens betingelse for retur.

Produktet skal være i samme stand som ved modtagelsen. Dette inkluderer også emballagen og mængden. Vi anbefaler at du derfor gemmer emballagen til du er sikker på at varen er korrekt. Vi anbefaler også at du sender varen tilbage som anbefalet post for at sikre at den bliver håndteret ordentligt, ellers er enhver retur på egen risiko. Du er kun ansvarlig for en forringelse af produktets værdi, osm skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå prduktets kvalitet og hordan det virker.

Med andre ord kan du håndtere produktet på samme måde som i enhver butik. Hvis produket er blevet testet på en anden måde end overstående vil SwanfieldLiving ApS betragte produktet som brugt og det betyder at du kun vil få refunderet en del af købsprisen eller ingenting af købsprisen afhængign af produktets kommercielle genbrugsværdi.

For at modtage hele beløbet kan du altså behandle produktet på samme måde som du ville i en fysisk butik, men ikke tage det i brug på nogen måde. 

 

Klagemuligheder - oversigt og links:

Hvis du har en klage vedrørende et produkt der er købt på vores webshop kan du sende en besked til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 3

2500 Valby

 

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er en forbruger med adresse i et andet EU land end Danmark, kan du sende din klage til EU kommission’s online klageafdeling:

ec.europa.eu

Hvis du sender en klage dertil, venligst vedhæft denne E-mail adresse: anja@swanfieldLiving.dk